maandag 12 juni 2006

Naar een vijver


Eindelijk is het dan zover, van 'veel te koud voor de tijd van het jaar', zijn we nu naar 'tropische warme zomerdagen'. precies het juiste weertype om vijverfolie zo zacht en slap te maken dat het zich geweldig goed in vijvervorm laat plooien.
Mare krijgt voor enkele dagen de illusie van een zwembad in de tuin, wat Tino per ongeluk meteen uitprobeerde, maar daar zijn natuurlijk, helaas, geen beelden van.
Kortom we gaan nu snel richting vijver en dan begint denk ik het echte werk. (niet het meeste en niet het zwaarste, maar wel dat waar het natuurlijk allemaal om draait)
Foto's van onze rotstuinen in knop en bloei wil ik ook niemand onthouden, dus beelden daarvan komen er ook bij. Ik denk dat ik me qua zijsporen in de tuin toch niet altijd zal kunnen inhouden!

Leuke reacties krijg ik trouwens via de mail! Duidelijk 'blog'leken net als ik. Reageren kan direct op de blogsite.. wordt het prettig interactief van! Ik ben benieuwd.
Ik kreeg een waarschuwing antivijver, "begin d'r niet aan.." en" pas op voor de geelgerande watertor", maar achtergronden voor deze ontmoedigende boodschappen missen nog.
De meeste reacties lopen niet over van de positieve ervaringen.. Voorlopig weerhoudt het ons er niet van door tegaan.
Het water staat inmiddels -op deze hete dag- tot aan het 50cm niveau.

Geen opmerkingen: